POMOC
Jeśli potrzebujesz pomocy, ta strona jest dla Ciebie
Pomoc zdalna
Ta strona służy użytkownikom, którzy oczekują pomocy w konfiguracji ich komputerów.
Jesteśmy w stanie pomóc zdalnie (jeśli komputer działa) i skonfigurować / zmienić / naprawić jego ustawienia tak, aby możliwe było jego prawidłowe działanie.
Nasz pracownik łączy się z komputerem klienta za pomocą uruchomionej lub zainstalowanej z tej strony aplikacji TeamViewer, w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu.
Czynności wstępne
Aby uruchomić zdalną pomoc, wykonujemy poniższe czynności:
1. Kliknąć na logo programu TeamViewer dla wskazanej przez obsługę techniczną aplikacji,
2. Zaakceptować pobieranie pliku poprzez wybranie "Zapisz plik" w okienku pobierania,
3. Wskazać folder docelowy, gdy pokaże się okno zapisu pliku (zwykle Pulpit),
4. Uruchomić aplikację klikając dwukrotnie ikonę TeamViewer,
5. Podać obsłudze technicznej ID aplikacji oraz hasło,
6. Obserwować działania obsługi technicznej patrząc na ekran swojego komputera.
Tu możesz wypełnić formularz zgłoszenia problemu